«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Μονόλογος σε διάλογο

"Εμείς εδώ, αυτοί σε βίλες, σε υπουργεία
να κάνουν πάντα ό,τι γουστάρουν, ό,τι να 'ναι...
Μάλιστα σήμερα που είναι και αργία,
εμείς στα τέσσερα κι εκείνοι να γαμάνε.

Θα μας νικήσουνε, το ξέρεις ρε μεγάλε;
Το αποφάσισα, θα φύγω από κοντά σου.
Στη τηλεόραση ένα κανάλι βάλε,
μπροστά γονάτισε, στα τέσσερα εκεί στάσου.

Εγώ θα πάω να νικήσω τον εαυτό μου
μιας και διαλέγει όλους εκείνους πάντα να 'χει...
Θα γίνω ήρωας στα μάτια ενός εντόμου
που θα θαυμάζει τη θυσία μου στη μάχη.

Θα κάνω πόλεμο, θα γίνω βετεράνος...
Θα πάρω ασπίδα ένα καπάκι, μια κουτάλα
και θα φορέσω κατσαρόλα να 'χω κράνος...
Με τη κουτάλα θα βαράω τη κεφάλα.

Αν θέλεις να 'ρθεις απ' την άλλη πάλι έλα.
Έτσι κι αλλιώς αν είμαι μόνος μου θα πλήττω.
Ζήτω ο πόλεμος λοιπόν, ζήτω η τρέλα !
Μέχρι να βάλουμε μυαλό θα λέμε ζήτω."


Κώστας Σφενδουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου