«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Κι άλλα σα... (Εικόνα)

Στην έρημο του κόσμου
τη σκιά σου δωσ' μου
θάλασσα!

Κάποια απ' τα κύματά σου
μοιάζουν σα βήματά σου
κι άλλα σα...

πόθοι μου επηρμένοι
έννοια μου αφηρημένη,
μάγισσα!

Μα το γυαλί του κόσμου
που σ' έκρυβε από μπρος μου
ράγισα...


Κώστας Σφενδουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου