«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

ΘΑΝΑΣΗ, ΜΗ ΜΠΑΛΑΝΤΑ!!

                                                                            στον Κώστα Σφενδουράκη

Ενώ μου κόβεις τα νύχια στο τάσι,
θάττον ή βράδιον θέριεψες πάλι.
Δεν κοιτάς που η φθείρα αφαιμάσσει,
Αχ το πτωχό τριχωτό μου  κεφάλι!
Θυμάσαι  γυναίκα ν'  άγγιξα άλλη;
Δε σου φόρεσα εράσμιο στέμμα;
Δε σε  γαμώ σα βαρβάτο δαμάλι;
Ανακοίνωση: ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΑΙΜΑ

Γέλαγες πίσω από' να  κεράσι.
Αχ σαΐτευες  τσιμέντο κι  αιθάλη!
Από άσπρη καπνιά η παχιά σου η κράση.
Έκτοτε ρέκαζες: -«φύγε  ρεμάλι!».
Κι εγώ o δειλός φορώ στο κεφάλι,
την άλκιμη πεπλατυσμένη κρέμα.
Ρε τι ανώμαλος! γλείφω μασχάλη!
Ανακοίνωση: ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΑΙΜΑ!

-Η κουμπάρα: «έλα και θα' χει φάση!»
-Εσύ: «πάγαινε, η κουμπάρα δε σφάλλει,
διερευνάει των όντων τη σχάση!»
Τώρα όμως σε θωρώ με το κιάλι.
Δικηγόρος με χαρτιά  ξεπροβάλλει.
Τι κι αν λέω πως ήτανε ψέμα..
-Το πουλί μου δες. -Τί; -Καίει σα μαγκάλι!
Ανακοίνωση: ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΑΙΜΑ

Θεωρώ μόνη καυλιάρα την Κάλι
(Θείο το σπέρμα αν στέργει το βλέμμα)
Κατ' ανάγκη τη γαμώ με κουτάλι..
Ανακοίνωση: ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΑΙΜΑ




Θανάσης Αθανάσιος


Ευχαριστώ φίλε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου