«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Το αυτό

Οι εποχές είναι όλες μα όλες εδώ,
όταν είσαι.
Το φθινόπωρο μία όμπρα Βύρωνος
το φθινόπωρο νωπό
ύστερα ζαχαρότευτλο -εαρινό σπόρι,
όχι φυτό,μα ίδεα,
ο χειμώνας αλκόολ
και το καλοκαίρι ημιλιπόθυμο πανδαιμόνιο.

Όταν είσαι είμαι γυρνάμενη ,
είμαι νηπενθής μίσχος,
είμαι χήρα χωρίς ντροπή
και ήβη των τρυφερουδιών.

Είμαι σπινθήρας,
αλαφιασμένο χηνοπάλεμα
και κολυμπιθρόξυλο σε αντάρα,
χάβρα δονήσεων στα φυλλώματα.

Είναι οι στιγμές ενδοφλέβιες.
Η βρώσις, μία παύση χρόνου,
η μετάλλαξη της πείνας ,
η επιστήμη της λαγνείας,
ένα περιπλεγμένο λεξιλόγιο για την υπέρτατη πείνα
του ανθρώπου γι' άνθρωπο.


Ντόρα Βλάσση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου