«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Αποκάλυψη

Καιρός για να σας συστηθώ
λοιπόν καλοί μου δούλοι
τα λόγια μου έχουνε πειθώ
σας πείθω ως το μεδούλι.

Είμαι ο αφέντης κι ο αρχηγός
σας και της φαμελιάς σας
της συνειδήσεως ο ταγός
εγώ είμαι η μιλιά σας.

Στο σύστημά μου αιμορραγεί
όποιος θέλει να ζήσει
σε μένα ανήκει όλη η γη
σε μένα  όλη η φύση.

Είμαι της μέθης σας κρασί,
είμαι Εγώ, είμαι Εσύ.

Τυχαία δεν φτάσατε ως εδώ
είμαι η μεγάλη ιδέα
εγώ σας δείχνω την οδό
την άγια, την χυδαία

είμαι το τέλος κι η αρχή
του τέλους κάθε ελπίδας
είμαι η νέα σας εποχή
το νόημα της πατρίδας

κι εσείς πειθήνιοι εραστές
των πόθων μου επαίτες
σας κουμαντάρω τις κλωστές
μικρές μου μαριονέτες.

Είμαι η καρδιά σας που νοσεί
είμαι Εγώ, είμαι Εσύ!

Σκόρπιους σας έχω και στρατό,
το "θέλω" σας μου ανήκει
το "πως" δεν είναι ορατό
στην σίγουρή μου νίκη.

Κάθε καινούρια σας γενιά
δικά μου έχει σημάδια
δική μου και η παρθενιά
με τη δική σας άδεια.

Είναι τα ίχνη μου  νωπά
για πάντα στον καθένα
ποιος από σας δεν μ' αγαπά;
Μαζί μου γίνατ' ένα!

Ποιoς από σας δε με μισεί:
είμαι Εγώ, είμαι Εσύ!


Κώστας Σφενδουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου