«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Η πλάνη

Μια παρεϊτσα τα παιδιά τα κουτσολένε
μοιάζει πως είναι τελικά η ζωή ωραία
τη μια γελάνε του σκασμού την άλλη κλαίνε
από χαρά κι από συγκίνηση η παρέα.

Και λέει ο Νίκος με τον τρύπιο του το σκούφο
που τον μοστράρει λες και ειν’ από μετάξι
«μένα μου φτάνουνε παιδιά τα λίγα που 'χω∙
μ’ αυτά ειμ’ εντάξει μάγκες μου είμαι εντάξει!».

Και συμφωνώντας συμπληρώνει ο Θανάσης :
«μου αρκεί λίγο φαΐ και λίγο να φουμάρω∙
μη δίνουμε στη φτώχεια πια τέτοιες διαστάσεις...
μήπως υπάρχει ρε παιδιά κάνα τσιγάρο;».

«Που να βρεθεί;» του απαντάει ο Βαγγέλης
«και να το κόψεις τώρα είναι ευκαιρία...
ούτε να φάμε έχουμε μα τι τα θέλεις...
αρκεί που έχουμε παιδιά ελευθερία».

«Ναι το πιστεύω» παραδέχεται κι ο Νίκος
«είμαστε μια χαρά νομίζω τώρα παίδες
που απολαμβάνουμε έτσι τη ζωή ή μήπως
να λείπανε και τούτες δω οι χειροπέδες;!».


Κώστας Σφενδουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου