«Θέλουν να σας κάνουν καλά. Αλλοίμονο, εκεί φτάνει ο παραλογισμός των λογικών. Καλά, δηλαδή να γυρίσετε πίσω, έξω στην τέφρινη πραγματικότητα, να ξαναδήτε πίσω με την κρίσι του ακέραιου μυαλού την πιο αβάσταχτη, την πιο αρμολογημένη αλλόφρονη λογική της ζωής που σκοτώνει την ανθρώπινη καρδιά. [...] Μα τι θα βάλετε στη θέση του οράματος εσείς οι λογικοί; [...] Καλοπροαίρετοι γιατροί μου, αν επιμένετε να με γιατρέψετε από κάτι, γιατρέψτε με από την λογική».

Ρώμος Φιλύρας από το δρομοκαΐτειο

Διογένης

Σαν ένα σύγχρονο ονειρεύτηκα Διογένη
τον εαυτό μου άεργο κι ευτυχισμένο
χωρίς ευθύνες, με φαντάστηκα, εργένη
νά 'μαι λιτός και στο πιθάρι μου να μένω.

Ολιγαρκής και τίποτα να μη μου λείπει
και να χορταίνω με ψωμί και λίγο τίλιο
κι όποιος γελώντας μπρος μου λέει: "κοίτα τον χίπυ" !
να μ' ενοχλεί που στέκεται μπροστά στον ήλιο.

"Το ονειρεύτηκα εαυτέ μου για φαντάσου
αυτό που ζεις, πραγματικά το έχω άχτι
με δυο δουλειές τα βγάζεις πέρα και με τράκα...

τώρα κι αυτό θάψ' το με τ' άλλα τα όνειρά σου
- αφού η δουλειά σου η μια είναι του νεκροθάφτη-
σκάσε και σκάβε με δυο λόγια ρε μαλάκα" !


Κώστας Σφενδουράκης
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου